Saturday, April 19, 2008

Anda mahukan Poster,banner, bunting, kad dll???

Atau anda mahu design untuk projek-projek tertentu???

Anda resah kerana anda tidak cukup masa??!

Kami menyediakan perkhidmatan Perekaan Grafik untuk poster,banner, bunting, ucapan, tag dll.

Berminat? Sila hantarkan tempahan anda ke gedungjimatmaya@gmail.com.

Langkah 1 :
Sila pastikan setiap tempahan anda mempunyai maklumat berikut :

1.Nama Penuh Anda(untuk tujuan rekod dan resit)
2.No IC(untuk tujuan rekod dan resit)
3.No Phone Anda(untuk tujuan rekod dan resit)
4.Alamat email anda
5.Alamat Rumah(untuk tujuan rekod dan resit. Hanya untuk tempahan bersama cetakan. Tidak perlu untuk tempahan rekaan/design.
6.Jenis tempahan rekaan. (Poster,Banner, bunting, kad dll)
7.Maklumat yang ingin anda masukkan dalam rekaan termasuk gambar2 yang perlu seperti gambar pengantin dsbnya.

Langkah 2 :
Pembayaran. Sila ikuti maklumat berikut dengan teliti kerana ia melibatkan reputasi kami dan wang anda!

1.Bagi setiap tempahan pihak kami akan mengambil deposit* sebanyak 5% daripada nilai tempahan. Deposit ini bertujuan untuk memastikan keterikatan diantara penjual(pihak kami) dan pembeli/penempah(anda)
2.Pembayaran deposit ini hendaklah dibuat ke no akaun Maybank :(maklumat ini sedang dikemaskini) selepas tempahan dibuat.
3.Selepas pembayaran diposit dibuat pastikan anda menghantar ke email gedungjimatmaya@gmail.com :
a)Nama Anda
b)no resit pembayaran anda
4.Proses perekaan grafik ini hanya akan bermula setelah maklumat nombor 3 disahkan melalui resit pembayaran.


*deposit yang dibayar adalah bukti kesungguhan anda untuk melakukan tempahan. Kami akan memberikan maklumat kami# melalui resit penerimaan/pemberitahuan tempahan kepada anda selepas kami menerima maklumat tempahan anda seperti yang tertera di Langkah 1. Justeru tiada unsur penipuan kerana kami mencari rezki yang halal!

#maklumat kami tersebut adalah data yang membolehkan anda mendakwa kami sekiranya berlaku penipuan.

*deposit anda akan dipulangkan semula sekiranya anda membatalkan penempahan anda dan kerja rekaan tidak melebihi 30% siap. Jika tidak, anda hanya akan layak menerima separuh sahaja deposit anda bagi kerja rekaan yang belum mencapai 80% siap.

Langkah 3 :
Siap dan terima.

1.Tempahan yang siap akan dimaklumkan kepada anda melalui resit invoice/pemberitahuan siap dengan jumlah pembayaran keseluruhan selepas ditolak diposit iaitu baki 95% pembayaran.
2.Tempahan hanya akan dihantar selepas pembayaran dibuat dengan bukti no resit rujukan.
3.Tempahan akan dihantar melalui email dan menggunakan post bagi bahan printing/design overload(lebih muatan) atau melalui pertemuan anda dengan saya di tempat saya(bagi bahan cetak sahaja)
4.Proses pembayaran hendaklah dilakukan melalui akaun maybank no: (sedang dikemaskini) dalam tempoh 2 minggu daripada tarikh resit invoice. Sekiranya anda gagal membuat sebrang pembayaran tanpa maklumat tentang kemaslahatan anda kepada kami dalam tempoh tersebut, seposit anda akan dikira hangus dan anda tidak berhak menuntut mana- mana ganti rugi.
5.Selepas pembayaran dibuat pastikan anda menghantar ke email gedungjimatmaya@gmail.com :
a)Nama Anda
b)no resit pembayaran anda

4.Anda berhak untuk mendapatkan hak-hak berikut sekiranya tempahan lambat siap atau gagal siap.
a) Lewat 3 hari = bayaran hanya 80% termasuk deposit yang telah dibayar.
b) Lewat 5 hari = bayaran hanya 70%
termasuk deposit yang telah dibayar.
c) Lewat 7 hari = bayaran hanya 50% termasuk deposit yang telah dibayar.
d) Lewat 14 hari= bayaran hanya 0% dan diposit akan dipulangkan.

No comments: